dinsdag 12 september 2017

Live Laugh Love

Hallo lieve lezer,

Leuk dat je er weer bent, ben zelf ook weer terug.
Al word het er niet rustiger op, het beurs seizoen is weer gestart.
En daarmee ook de demo's.

Maar ik heb nog wel een heel leuk nieuwtje, vanaf heden mag ik meedoen
in het Internationale Design Team van IndigoBlu.

Voor dit blog heb ik deze kaart gemaakt.


De beschrijving kun je terug vinden op het Blog van IndigoB 

Ik hoop je weer te hebben kunnen inspireren met deze kaart.
post signature
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een leuk nieuwtje. Gefeliciteerd met je neiuwe uitdaging! Indigo blue, heel mooi stempelmerk... En je kaart is ook al prachtig!
Groetjes,
GerJanne

Wampie zei

Wat weer een leuke creatieve uitdaging!
Van harte gefeliciteerd. Prachtige kaart.

Mariken zei

Uitdagingen zijn altijd leuk, ik spreek uit ervaring! Gefeliciteerd! Je blog is gaaf en ook dit kaartje is prachtig. Zo mooi van kleur!! Fijn weekend!