maandag 29 augustus 2016

Magicals.............

Goedemorgen lieve lezer,

Vandaag heb ik een tutorial voor jullie met 
Lindy's Magicals in combinatie met het Hobbykarton


Ik ben gestart met het op maat snijden van het hobbykarton 7x9 cm

Hierop heb ik Lindy Stamp Gang Magicals gespetterd.
Dit doe ik door een droge kwast in het potje te dopen en
dan af te slaan op het papier.


Zo vallen er korrels Magicals op het papier


Met een mini mister heb ik de Magicals nat gesprayd. Doe dit
wel voorzichtig, en niet te veel water gebruiken, dan gaat het lopen
en krijg je een water color effect en niet de spetters.


Je kunt het aan de lucht laten drogen, met een heatgun gaat het net even sneller



Stempel de afbeelding met een bruine inkt.
Deze stempel is van IndigoBlu en de int van My Favorite Things.
Na het stempelen heb ik het kaartje gemat op donker paars karton
Dit komt dadelijk met 3d foam boven op het witte karton.


Een stuk Hagel wit cardstock heb ik gesneden op het formaat 9.5 x 13.5 cm en dit met
een Aurelie Embossing folder geĆ«mbost. 
Dit stuk weer gemat op Hagel wit Cardstock op de grootte van 10x14cm
wat vervolgens op de basis kaart geplakt is van Donker Paars Katon



Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking: