woensdag 18 mei 2016

Speciaal voor jou

Goedemorgen lieve bloglezer,

Vandaag heb ik een window kaart voor jullie.
Gemaakt met een hele leuke stans van Elizabeth Craft Design.


Als basis ben ik gestart met een stuk BabyBlue metallic papier.
Hiervan heb ik een strook gesneden van 15x20cm. Op 9cm heb ik een ril gemaakt en de kaart
dubbel gevouwen.
Snij uit het design papier Retrocircle 298877 een strook die net een halve cm kleiner is dan 
dan het binnenvlak van de kaart. 

De stans uit de Rectangle Pull card heb ik net over de vouwlijn gelegd.
De kleinere rechthoek hierin gecentreerd en uit gestansd.


Snij uit een stukje mica (verpakkingsmateriaal) een strook dat 0.5cm groter is dan het 
Frame in de kaart. plak aan de achterkant van het frame vast met lijm.
Stans uit een stukje rest papier beide stansen nogmaals. 
Rond de hoeken af met een ronde hoekpons. Plak dit frame aan de achterkant van het frame zodat
je de plakrand op het stukje mica niet meer ziet. 

Stans de hond uit zwart en bruin recycled papier de halsband uit babyblue en het bot uit wit.
Voor de oogjes heb ik wiebel oogjes gebruikt. 
De postzegel is gestansd uit babyblue metallic karton en Retrocircle papier.
De tekst is uit mijn eigen stempel lap.

Retrocircle 298877

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

helemaal leuke kaart is het geworden ! geslaagd hoor
grtjs,martina
x