dinsdag 5 april 2016

Lindy Magicals en een Gelli plate

Goedemorgen lieve lezer,

De dames die de stempels technieken workshop hebben gevolgd weten 
al dat ik het super vind om met inkt op de gelli plate te werken. 
Ben niet zo heel erg van de verfjes ;)
Na een dagje kliederen bij vriendin Anneke, ben ik s'avond verder gegaan
tijdens onze kleur avond. 

Samen met Angela en Aartje hebben zijn we met Magicals en de Gelli plate 
gaan stoeien.
Het vergt enige oefening maar dan krijg je ook wel hele verrassende resultaten.


Magicals mengen geeft toch steeds weer een ander resultaat dan dat je
van te voren bedenkt. 
Op de kaart hierboven heb ik op een sheet Magical gekozen uit de set Tres Chic.
Aangebracht op een ronde gelli plate, een masker erop gelegd en met een 2e kleur erover.
Af gedrukt en dit is het resultaat.

Hoe ik dat nou precies gedaan heb, zal ik donderdag in een video laten zien. 

Het is even oefenen om een mooi resultaat te krijgen. 
Zeker de eerste geven een minder mooi resultaat.
Dat wil niet zeggen dat je dan je afdruk maar weg moet gooien. 
Met een sponsje en wat sjablonen kun je deze achtergrond
maken. 
Kortom gewoon verder gaan dus ;)


Beide kaarten zijn afgewerkt met stempels van Indigo Blu.
Gemat op Cardstock en een witte basis kaart gemaakt.

Masks van MFT  - Funky Florals

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaarten vinden. 
Dank je voor het achter laten van je reactie. 
post signature
Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Anneke zei

Mooi geworden. Je bent aardig op dreef!

Renate zei

Oefening baart kunst...
Dit ziet er ander nog helemaal niet zo gek uit hoor.

-xies- Renate.

Aartje zei

Je kaart met de geli plate is prachtig geworden. Zelfs je "mislukte" versie weet jij tot iets moois te maken.
Groeten, Aartje

Claudia's kaartjes zei

Mooie kaartjes.

grtjs
Claudia