zondag 6 september 2015

Congratulatiions

Goedemorgen lieve lezers,

De vakantie is weer achter de rug en het dagelijks leven is weer gestart. 
Op naar de 2e helft van het jaar. 

Alweer een tijdje geleden mocht ik deze stempelset lenen van een team genoot uit het Craftliners
team.
Wat een leuke set is dit toch. 


De leuke olifantjes heb ik gestempeld met rode Adirondack inkt
en met 3d foam opgeplakt op de achtergrond.

De achtergrond is een 6x6 inch stempel van My Favorite things ze is gestempeld
van Versamark inkt en met 3 kleuren PanPastel bewerkt.
Permanent red, Diarylide Yellow en Raw Umber
deze kleuren heb ik in elkaar laten overlopen.
het gehel is gemat op rood cardstock en dat is gemat op een gele basis kaart. 
De tekst is gestempeld op een rest stukje papier dat ik overhad van de olifantjes
en uitgestansd met een stans van MFT uit een blueprint. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.  

post signature
Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lydia,

Leuk kaartje,

grtjs
Claudia

corryskaart zei

een erg leuke en vrolijke kaart met die olifantjes en mooie achtergrond
groetjes corry

Aartje zei

Wat een leuk idee om de olifantjes een keer in een andere kleur te stempelen, geeft een mooi effect. Ik ben vandaag ook met deze leuke set aan de slag gegaan, maar dat leverde iets heel anders op.
Groeten, Aartje

Sarah zei

Deze kaart vind ik super mooi ! Las net je mailtje en dan kom ik direct kijken , bij meer tijd , kijk ik nog wat verder . Liefs ☆ Sarah ☆

Dora zei

prachtige kleuren. ziet er super uit.

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Wow leuke kleuren , erg mooie kaart
groetjes, Emma