zondag 23 augustus 2015

Creativity

Goedemorgen lieve lezers,

Out of limitations comes Creativity
Dat klopt natuurlijk als een bus.


Voor deze kaart heb ik een combi gemaakt met Brusho en PanPastel.
Het resultaat is totaal anders dan ik in mijn hoofd had zitten.
Dat is het spannende van Brusho je weet dus niet hoe het eindresultaat uitpakt. 
Wat heb ik gedaan:
in de potjes aan de bovenkant een klein gaatje geprikt, zodat er een strooiertje ontstaat.
Met de kleuren Blauw rood en geel heb ik wat Brusho op stempel karton 
gestrooid. 
Met een mini mister water overheen gespoten en laten drogen aan de lucht.
De randen heb ik geblend met PanPastel Turquoise en Hansa Yellow.

De vlinder van Tim Holtz heb ik gestempeld op stempel karton, uitgestansd
en gekleurd met Turquoise, Phthalo Blue en Permanet Red.
De tekst is ook gestempeld en uitgestansd en de randen gesponsd met Turquoise en Hansa Yellow .
De vlinder en tekst zijn met 3d foam tape opgeplakt. 
Daarna de kaart gemat op Turquoise cardstock en op een gele basis kaart geplakt. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 
post signature
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lydia,


Heel mooi kaartje en toffe kleuren. Super.

grtjs
Claudia

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lydia,


Heel mooi kaartje en toffe kleuren. Super.

grtjs
Claudia

Aartje zei

Wat een schitterende kaart Lydia, zo mooi geworden deze achtergrond,
Groeten, Aartje