woensdag 4 maart 2015

Follow your dreams

Goedemorgen lieve lezers,


Voor het PanPastel BNL blog ik een nacht kaart voor jullie gemaakt. 
Ik heb gebruik gemaakt van de Parelmoer kleuren en de blender
helaas is het niet gelukt de mooie glans van de Parelmoer PanPastel te vangen.


Ik heb wit papier genomen van 9.5x14.5cm
Met de Pearl Medium Black Course - dit is de fijne zwarte glitter PanPastel
Heb ik het witte papier zwart gekleurd met behulp van een Knife en cover.
Hier overheen  ben ik met de kleur Violet gegaan.
Dit hen ik wat vlekkerig aangebracht. 
Vervolgens de kaart gefixeerd.

Uit een stuk rest papier heb ik een grote circel gesponsd, en het stuk met de circel 
op de kaart gelegd als sjabloon. 
Met Titanium White heb ik de circel gekleurd,  omdat zo de maan wel erg wit word, 
heb ik hier en daar kleur aangebracht met Phthalo Blue tint 560.8 en Permanent Green tint 640.8
Opnieuw gefixeerd.

Met India inkt van Dr Phil, wit en paars, heb ik een paar druppels op mijn craftsheet gedruppeld
en met een kwast spetters gemaakt op de kaart. 
Vervolgens heb ik een masker van Tim Holtz op de kaart gelegd en met het restand
India inkt gesponsd.
Met witte Memento Deluxe inkt de sterren gestempeld.

De kaart afgewerkt met door hem te matten op paars cardstock en vervolgens
op een basis kaart in het zwart. 

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.
post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Caroline zei

Prachtige kaart Lydia! Mooie kleurtjes ook en die tekststempel vind ik geweldig! Liefs, Caroline