vrijdag 6 februari 2015

Love

Hallo lieve lezers,

Tattered lace dies brengt regelmatig een tijdschrift.
In dit tijdschrift vind je een hele duidelijke uitleg hoe
je diverse stansen kunt uitknippen, in het midden vind je designpapier
 en vind je op de kaft van het tijdschrift
een stans. 


Deze kaart heb ik gemaakt met het papier dat in het tijdschrift aanwezig zit.
Het zit in het midden waardoor je het magazine niet stuk scheurt 
wanneer je het papier eruit haalt.

De basis voor deze kaart is kraft cardstock dubbelgevouwen 15x15cm
De randen zijn gedistressed, en gescheurd waar ik een doilly achter geplakt hebt.,
De afbeelding is met 3d foam tape verhoogd opgeplakt.
De takjes onder de bloemen zijn gemaakt met Tattered dies.

de tekst Love komt uit een nieuwe stans waaruit ik het woord heb geknipt.

De stansen en het magazine van TT 
Paper from magazine issue 7
Paradise Ferns
Love Tapestry

Ben weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

7 opmerkingen:

Elfje zei

Wat een super mooie kaart ...
Ik vind de kleuren prachtig !
Groetjes,
Elfje

Veerle zei

Prachtige kaart. Groetjes, Veerle

Anoniem zei

Mooi gedaan zeg en zo grappig die grote hond en dat kleine meisje ernaast. En ik ben weg van die lila kleuren. Super hoor.
groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Dat tijdschrift lijkt mij wel wat joh! Je kaart is zo prachtig geworden met mooi dp en gaaf dat je er een stans bij krijgt!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart Lydia. Leuk die combi van dat stoerdere kraft en dan die "kanten" doily's en dat lieve bloemetjespapier.
Lieve groetjes Miranda

Giny zei

Ja, wat een mooie mallen en een leuk tijdschrift he.
Mijn vriendin krijgt ze ook iedere maand. En dan blader ik hem ook even door!!

Je kaart is prachtig..
Lieve groet GIny

annemarie zei

wat een schitterende kaart Lydia, dat blad is gaaf, heb er alleen tot nu toe nog geen gekocht dom he :)

groetjes Annemarie