vrijdag 20 februari 2015

Christmas Wishes

Goedemorgen Lezers,

Sending you Christmas Wishes, beetje vroeg of juist heel erg laat?
Wie zou het zeggen. 
Met het papier van Cozy en de Stempels van AnneMarie Design maakt het denk
ik niet zo heel veel uit. 
Beide zijn erg gaaf om mee te werken, als er dan toch een kaart gemaakt
is waarom dan niet delen met jullie?


Als basis voor de kaart heb ik gekozen voor Kraft Cardstock.
Met een Blueprint 18 stans van MFT heb ik het Design papier gesneden.
De 2e laag is met foam tape opgeplakt, je krijgt een heel mooi stippellijntje om de rand van het papier. 
Met de Stempels van AnnaMarie Design heb ik de tak en tekst gestempeld in de kleur Nightshift Blue ook van MFT.
De tak is uitgeknipt en opgeplakt met foam tape,
Om er nog een extra sneeuw effect aan te geven heb ik hier en daar wat sneeuw gemaakt
met de snowpen en stickels,

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.

post signature
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

jackelien zei

Mooie kaart.
Groetjes Jackelien

martina's kaartjes zei

helemaal mooi en leuk !
superz,
grtjs,martina
x

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lydia,

Heel mooi.

grtjs
Claudia