maandag 2 februari 2015

All you need is love

Bijna is het weer Valentijn,
Wie weet worden we allemaal heel erg verwend door een dierbare.
Deze kaart heb ik gemaakt met de stansen van Tattered Lace.

Tevens start vandaag de challenge op het Craftliners blog
met als thema, laat je inspireren door Valentine.
Dat moet lukken toch, ook deze maand kun je weer een mooie prijs winnen.


Ik ben begonnen om eerst een stuk wit papier te embossen 
waarna ik het op de maat 12x17cm heb gesneden. 
Vervolgens een stuk rood cardstock gesneden op 12.5x17.5 
weer wit cardstock voor de basis 26x18cm dubbelgevouwen. 

De vlinder uit de set Build a Bufferfly uit rood en wit papier gestansd en opgeplakt.


Aan de binnen kant heb ik de het middelste gedeelte gebruikt van van de stans Love Tapestry
en dit op een dubbel hart (heart Beat at one D276)

Ik wens jullie alvast een hele fijne valentijn toe. 


post signature
Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

annemarie zei

wauw wat een geweldige kaart Lydia.

groetjes Annemarie

Giny zei

Mooie , aparte Valentijnskaart, Lydia.

Lieve groet Giny

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje groetjes maartje

corryskaart zei

hoi lydia
wat een prachtige kaart en erg mooi met dat ge-emboste ziet er liefdevol uit
groetjes corry

Aartje zei

Prachtige kaart Lydia en wat zijn die stansen van Tattered Lace toch mooi gedetaileerd.
Groeten, Aartje