donderdag 23 oktober 2014

Special Birthday Wishes

Goedemorgen lieve lezers,

Een herfst achtige zondag is voor mij altijd een dag bij uitstek
om lekker creatief aan de slag te gaan.
Meestal schuift wel een van de meiden aan en zitten we gezellig
te hobbyen.
Deze kaart is dan ook een creatie van zo'n zondag gemaakt voor het Creaties met Papier blog.


De laatste tijd is iedereen lekker aan de slag gegaan met het mooie nieuwe design papier
zodat ik dit keer gekozen heb om ook weer eens te werken met de bestaande
soorten.
Als basis heb ik een vel wit cardstock genomen, hiervan een strook van 30x15cm gesneden en dubbelgevouwen. 
Uit een vel abrikoos heb ik een stuk van 14x14cm gesneden
Met een spelbinder stans heb ik in het midden een circel uitgestansd.
Uit een vel Brilliant heb ik een stuk van 13.5x13.5 gesneden en in het midden met 
een spelbinder stans ook een circel gesneden. 
Voor deze circel heb ik een stans gekozen die 1 maat groter is dan de circel uit het abrikoos papier.
Het vierkant van 13.5x13.5 uit Brilliant is
met een embossingmal geĆ«mbost. 


Met verschillende Tatterd Lace mallen zijn de bloemen gemaakt en blaadjes gemaakt.
De tekst zijn ook uit de serie van Tatterd Lace en in het midden van de kaart geplakt met
lijm.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.
post signature
Follow Me on Pinterest

6 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Wat een prachtige kaart, heel gaaf ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Janette van Otterlo zei

Geweldige kaart!! Ik heb je idee "gelift" en er uiteraard mijn eigen draai aan gegeven.
Grtz Janette
(ik zal hem vanavond bloggen)

annemarie zei

wat een schitterende kaart zeg, heel erg mooi en dat met alleen maar papier he super!!

groetjes Annemarie

Renate zei

Prachtig gemaakt! Het is een heel elegant en stijlvol kaartje geworden.

-xies- Renate.

Aartje zei

Prachtige kaart Lydia, mooi om eens zonder designpapier te werken, dat geeeft altijd een heel chique effect vind ik.
Groeten, Aartje

Claudia's kaartjes zei

Mooi kaartje.

grtjs
Claudia