maandag 13 oktober 2014

Speciaal voor jou

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag een kaart voor jullie met het papier en de stempels van Scrapberry's


De kaart is 15x15cm waarop ik het dessin papier heb geplakt. 
Iedere stukje dp heb ik voorzien van een matje uit wit cardstock. 
Achter de afdruk heb ik het kippengaas gemaakt met een MFT stans
geplakt. Niet het hele kippengaas maar een klein stukje ervan. 
De roosjes zijn op de blaadjes, gemaakt met een Tattered Lace stans, geplakt.

Tussen de roosjes heb ik een stukje chenille draad gestoken. 
Het Chenille draad eerst rond een dun stokje gedraaid als een wokkel.
Hiervoor kun je een sate prikker gebruiken. 
Dit geeft weer eens een ander effect, het chenille is in heel veel kleurtjes verkrijgbaar
waardoor er altijd wel een kleurtje is dat past bij het papier.

De ticket is ook een MFT stans en de tekst stempels is uit mijn eigen stempel lap.
De beide stempelsheets zijn verkrijgbaar bij

Het beertje is ingekeurd met Faber Castel potloden, 
Het briefje met kleuren is door de hectiek van de beurs verloren gegaan en de kaarten
zullen inmiddels in de showroom staan waardoor het lastig te achterhalen
word welke kleuren ik heb gebruikt.
Wel heb ik meerdere tinten bruin en een zwart gebruikt, begonnen met de lichte
kleur en de schaduwen steeds donkerder opgezet. 
Heel zachtjes de kleuren geblend met de doezelaar.
Het blauw achter de beer is gemaakt met de Faber Castell Pitt stift
Hierover later meer. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


post signature
Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Hoi Lydia,

Wat een onwijs mooie kaart, echt heel
erg gaaf en mooie kleuren ook ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Wendy zei

Wat een prachtige kaart zeg, heel erg mooi en zooooo lief! Leuke details ook!
Lieve groetjes, Wendy

annemarie zei

wat een super mooie kaart en die beertjes van Scrapberry's zijn zo leuk. Mooi gekleurd. jammer dat ik je toen op de beurs niet heb gezien.

groetjes Annemarie

corryskaart zei

hoi lydia
wat een schatje van een kaart erg mooi van kleur en heel gaaf ingedeeld
groetjes corry

Claudia's kaartjes zei

Hoi Lydia,

Leuk kaartje.

grtjs
Claudia