vrijdag 18 juli 2014

Don't Worry. Be Happy

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik een CAS kaart voor jullie.
Clean and Simple gemaakt met een transfer techniek


De mooie stempel van IndigoBlu is gestempeld met Versafine inkt en geĆ«mbost met
WOW! clear embossing poeder 
Met Distress inkt worn lipstick heb ik de afbeelding gekleurd
toen ik tevreden was heb ik een stuk A4 papier genomen en dit op de afbeelding gelegd
en met een warm strijkijzer over het papier en embossing afbeelding gestreken. 
Het A4 papier neemt nu de embossing poeder op, je krijgt een transfer techniek. 
Met een Copic Multi liner zijn de randen getekend.
En als laatste de tekst gestempeld over de afbeelding. 

Deze kaart doet ook mee aan de Craftorij Zomer Challenge nr #31

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 
post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi kaartje Lydia, leuke techniek , iets om te onthouden...


groetjes
Rosina

Anita Meijer zei

Wat een schitterende CAS-kaart Lydia, supermooi.
Liefs van Anita