zondag 27 april 2014

Afscheid genomen


Goedemorgen lieve lezers,

Afgelopen vrijdag heb ik op het Copic Marker Benelux blog mijn laatste 
blogpost voor dat blog gepost.
Na 3 jaar voor het blog bezig te zijn geweest heb ik besloten mijn stokje
door te geven.
Ik post geen Copic werk meer op het Benelux blog. 
Ik blijf gewoon kleuren met Copic Markers, deze kaarten vind je hier terug op mijn prive blog
op het craftliners blog en op het papicolor blog. 
Ik blijf Copic Instructeur voor de Benelux en daarmee gewoon cursussen geven
in Nederland en Belgie.


Als afscheid heb ik deze afduk van Saturated canary gekleurd.


De kaart is voorzien van swirls en doily's van Tattered lace. 
Hele fijne stansen om mee te werken ze komen heel goed uit de mallen
zonder dat je daar heel veel moeite voor hoeft te doen. 



De afbeelding is gekleurd met 
B97 B95 B93
R89 R85 R83 R81
E59 E18 E55 YR14
E000 E00 E11 R20



post signature
Follow Me on Pinterest

8 opmerkingen:

Desire Fourie zei

Oh wow this is just amazing colouring and I love the shabby chic feel of the design.Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Hanny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hanny zei

Sorry, was even fout gegaan dus nu opnieuw!
Schitterende afscheidskaart. Soms moet je nu eenmaal keuzes maken maar gelukkig kunnen we hier je prachtige creaties nog volgen.
Fijne zondag, liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Dora zei

wat een mooie kaart! super ingekleurd.
succes verder!

Anoniem zei

Wow, wow en nog eens wow...super!
Creatieve groetjes, Gaby

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat een supermooi kaartje. Heel tof en mooie details.

grtjs
Claudia

Marghe zei

So cute....
http://mayodetalles.blogspot.com/

Anita Meijer zei

Jammer dat je bent gestopt Lydia maar wat een supermooi afsluiter, zo mooi ingekleurd weer, top.
Liefs van Anita