vrijdag 7 maart 2014

Copic Cursussen

Goedemiddag lieve lezers,

Op 28 29 en 30 maart zijn er bij Hobbycompleet De Duif opendagen.
Tijdens deze open dagen mag ik Copic Cursussen komen geven.
Het hele weekend zijn de verschillende cursussen ingepland.

We hebben ook een kleuren met Potloden ingepland en
zelfs een basis cursus met PanPastel.

Informatie over de cursus tijden kun je terug lezen in de nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Opgeven voor de cursus kan ook via HobbyCompleet de Duif

Niet alleen in het Noorden van het land geef ik cursussen
we komen ook weer bij onze zuiderburen

---------

Cart 'n Scrapart in Emblem

Op 12 april organiseren we specials 1 & 2
en op
10 mei specials 3 en Basis cursus PanPastel

maar voor het zover is ben ik er met de open deur dagen op 15 en 16 maart
om jullie kennis te laten maken met de nieuwe Ranger producten
en hoe je dit alles weer kunt combineren samen met PanPastels.

Ook kun je hier de 2 stempel lappen aanschaffen die ik heb getekend.

Voor de Nederlandse vrienden en Fans
Wil je de stempellap(pen) aanschaffen kun je ze bestellen per email.
Vanaf maandag 17 maart worden ze verzonden.




post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

petpan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

I'm impressed, I have to say. Really hardly ever do I encounter a blog that's both educative and entertaining, and let me inform you, you might have hit the nail on the head. Your thought is excellent; the difficulty is something that not sufficient individuals are speaking intelligently about. I am very comfortable that I stumbled across this in my search for something relating to this.Cccam Server