dinsdag 31 december 2013

Candy Time!!!!!

We hebben 6 nieuwe PanPastel Metallic kleuren
en de meeste hebben er al kennis mee kunnen maken
tijdens een workshop of demo.
De laatste tijd ben ik er al lekker mee aan de slag geweest.
Vooral de Silver kleur is echt super te mengen met de bestaande 
kleuren waardoor je een hele mooie glans laag krijgt op je kaart.
Heb al op verschillende kaarten blauwe wolken gemaakt gemengd met
de Silver kleur, het resultaat is verbluffend. 


Ook heb ik heel veel nieuwe volgers op dit blog erbij gekregen.
Welkom aan de nieuwe dames, ik hoop dat ik je kan
inspireren met hetgeen wat ik post.

Om iedereen een kans te geven een geweldige set Metallic kleuren
in zijn bezit te krijgen verloot ik bij 750 volgers een set met alle
6 de nieuwe PanPastel Metallic kleuren.

Wat moet je hiervoor doen:
* word volger van mijn blog, als je dat nog niet bent *
* plaats de candy op je blog *
* verspreid het woord *
* ik stel het op prijs als je mijn blog opneemt in je lijst met favoriete blogs op je eigen blog *
* laat je naam achter bij mr Linky *

 Zodra de 750 volgers zijn behaald verloot ik deze set.



post signature
Follow Me on Pinterest

39 opmerkingen:

Petra zei

Een prachtige prijs Lydia

petpan zei

Een hele leuke prijs en nieuwe kans.
Dank je Lydia.
Groetjes Wendy.

Ghea zei

wow Lydia wat een geweldige mooie kleuren, volger ben ik al een hele tijd.
Liefs ghea ♥
CANDY bij:http//gheasknutselkaartjes.blogspot.com

Aartje zei

Hallo Lydia, heb onlangs in Zwolle gezien wat een mooie dingen je kunt maken met de pan pastels, dus ik waag graag een kansje.
Groeten, Aartje

janieworkum zei

Wat een prachtige Candy heb je voor ons.Ik doe heel graag mee.
groetjes janie

Rosina zei

Hoi Lydia
De panpastels zijn voor mij nog helemaal nieuw, daarom doe ik heel graag mee met jouw candy...
volger ben ik al een hele tijd en ook stond je al bij mijn favorieten blogs
dus wie weet....
groetjes Rosina

Caroline zei

Natuurlijk doe ik mee Lydia!!! Geweldige candy! En laten ze in Egypte nou gek op goud zijn! Hahaha .... Groetjes, Caroline

Hanny zei

Hoi Lydia,

Wat een geweldige candy is dit zeg. Ik heb zelf geen panpastels en er ook nog nooit mee gewerkt maar als ik zie wat jij (en anderen) er allemaal voor moois mee kunnen wil ik graag meedoen. Volgster was ik al, je staat in mijn leeslijst en uiteraard ook in mijn sidebar met je link.
Fijne avond, liefs Hanny♥

Linda zei

Die zien er mooi uit, dank je wel voor de kans om ze te winnen
gr linda

Lia zei

Super!!!! Ze staan bovenaan mijn lijstje, dus dat zou heel leuk zijn,
groetjes Lia

Suman Pandit zei

Hi Lydia, I am your follower, awesome candy , I have the pic on my sidebar now!!Thanks for a chance at these awesome colors. Hope you get to 750...800.....1000 soon
http://www.kalasirjana.blogspot.in/

Suman Pandit zei

Hi Lydia, I am your follower, awesome candy , I have the pic on my sidebar now!!Thanks for a chance at these awesome colors. Hope you get to 750...800.....1000 soon
http://www.kalasirjana.blogspot.in/

jackelien zei

Wat een mooie candy zeg.
Ik doe graag mee.
Liefs Jackelien

henny zei

Hoi lydia..
Ik waag een kansje

Sylvia zei

Wauw!!!! Super leuk daar wil ik wel een gokje voor wagen.

Groetjes Sylvia

nans'creablog zei

Een superleuke candy Lydia. Ik doe graag mee.

Groetjes,
Nans

jacqueline zei

hallo lydia
wat een prachtige leuke candyprijsje
wil graag een klein kansje wagen
liefs jacqueline

Crea Astrid zei

Wat een leuke candy ga je verloten. Wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsen.

fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

ursula Uphof zei

Een geweldige candy Lydia, ek kom nog langs om de online worshop te bestellen. groetjes, Ursula

Ellen zei

Ik dacht dat ik allang een reactie had achtergelaten maar 't was niet zo. Hij staat al heel lang op mijn blog. Geweldige candy en ik doe graag mee.
Liefs Ellen

ellyscard creatief zei

Prachtige prijs Lydia, bedankt voor de kans.
Gr Ells

Antoinette Voorn zei

Hoi lydia , ben net volger bij je geworden , ben namelijke via Ellen bij je op je mooie blog gekomen . Wat een super mooie creaties maak je daar wil ik zeker meer van zien! En de pannetjes maken wel een super opmars de laatste tijd, joh! echt gaaf . Zou graag mee willen doen..

Gr Antoinette

Antoinette Voorn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Joukje zei

Wat een leuke candy Lydia!
De pannetjes zijn echt in opkomst.
Wil ook graag een gokje wagen, maar de random is al gesloten... Jammer!
lieve groetjes Joukje

Ellen zei

Wat een geweldige Candy Lydia. Ben vandaag naar de KreaDoe geweest en ben over de streep hoor wat de Pannetjes betreft, geweldig. De eerste 6 zijn in huis. Kan er natuurlijk nog veel meer gebruiken
;-) dus daarom waag ik een gokje.

Groetjes,
Ellen

Maia zei

Wow wat heb je inmiddel al veel volgers! Natuurlijk waag ik ook graag een kansje.
Fijne week!
Lieve groet Maia

Saskia zei

Hoi Linda, wat een mooi blog heb je met mooie voorbeeldkaarten. Ik ben pas begonnen met kaarten maken en bloggen en waag graag een kansje voor zo'n mooie candy. Ik wil nog heel veel aan gaan schaffen en op zo'n manier wordt het iets minder kostbaar om al die leuke dingen te kunnen gaan maken die ik graag zou willen maken. Dank je wel dus voor die kans.

Groetjes,

Saskia

Blankina zei

Na je te ontmoeten op de copic meeting ben ik je volger geworden en nu zie ik ook dat je een mooie candy hebt..ik doe mee!!

Lieve groetjes
Blankina
http://blankinacreations.blogspot.com
( misschien wil je ook mijn volger worden..)

Nancy zei

Hey Lydia,

Wat een leuke candy geef je hier weg... Ik ben al zo lang volger van je blog. Dank voor alle leuke ideeën die je steeds op ons los laat.
En omdat ik nog maar sinds kort kennis maakte met de panpastels, en ik er nu ook helemaal weg van ben, wil ik toch wel mijn kans wagen om ze te winnen...
Alvast dank voor de kans!

Liefs,
Nancy

Adriana zei

hallo Lydia,
super mooie prijs en ik pak gelijk deze nieuwe kans met beide handen aan:)
groetjes Adriana

chantal zei

Wat een geweldige candy, ik heb er al mee mogen werken op een workshop bij jou en ben er helemaal weg van. Heb er nog geen in mijn bezit dus zou leuk zaijn als dat de start is..
liefs en alvast bedankt Chantal

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wat een geweldige candy ik heb nog niets in mijn bezit en ik wil heel graag meedoen want ik houd wel van uitdagingen .
Liefs Riann

nathalie zei

Wat een supper leuke candy , waar ik heel graag aan mee wil doen. die pannetjes wil ik zo graag eens winnen dat ik ze eens kan uitproberen . dank je Lydia voor zo een leuke candy. groetjes Nathalie

Carmen zei

Wow congratulations I am number 699 you are moving right along to your goal of 750

Isje zei

Je hebt een mooie blog. En wat een super candy. Helaas kan ik mijn naam niet linken omdat linkup is closed.

Groetjes Ismel
http://cardsfromisje.blogspot.nl/

Ju@nita zei

Hoi Lydia,
Ben al heel lang volger van je maar dacht dat ik allang met deze candy op jouw blog had meegedaan,maar blijkt dus het pan pastel blog zijn geweest werd deze candy ook op weggegeven.Dus bij deze ook bij jouw me aangemeld.Af en toe zie je met zal die nieuwe technieken door de bomen het bos niet niet meer.Die nieuwe flakes die Miranda onlangs demonstreerde bij de demo dagen bij Doe@ding zijn ook zo geweldig zag dat jij ze ook op je creaties verwerkt had schitterend mooi. Nou ik ga weer duimen want deze kleuren pan pastel heb ik nog niet!

lieve groetjes Nit@

Carmen zei

Congratulations looks like you made it!!!! Can't wait to see who won your lovely candy and get to play with some great products:)

Carmen

Joke sk zei

ik ben met een paar PanPanstel-pannetjes begonnen maar inmiddels heb ik een aardige hoeveelheid.
Wat kun je er leuke kaartjes en schilderijtjes mee maken.
Hier vind je ook van die leuke ideeën en wip dan ook regelmatig hier aan.
Groetjes,
Joke sk

ellyscard creatief zei

Hallo Lydia. Deze candy staat nu al 5 jaar op mijn blog en ik zie dat nieuwe volgers niet meer meedoen. Ik denk dat ik hem wel kan verwijderen want het zal wel niet meer gelden.
Gr Elly