zondag 28 juli 2013

Its the Art of living


Eigenlijk zijn alle dagen speciaal, iedere dag 
zijn er wel momenten in het leven die heel bijzonder zijn.
Het leven vliegt zo snel voorbij dat we vergeten stil te staan
juist bij deze kleine dingen.
Tot er een moment komt dat je ineens realiseert, hoe waardevol juist dit ene
moment is geweest.
Zodat je het alsnog kunt koesteren.

It's de Art of living kun je op 2 manieren interpreteren
de "Kunst" van het leven of de "Kunst" op zichzelf.
In beide gevallen maken het een dag of een moment speciaal.


Voor deze bovenste kaart heb ik gekozen om met een stencil van DCW te werken en 2 tinten paars
PanPastel op wit cardstock.
Het sjabloon is over de gehele kaart gelegd en met een palletmes met spons
ben ik gaan inkleuren in lichten en wat donkerdere kleuren.
Dit geheel gefixeerd en daar overheen gestempeld.


Voor deze kaart is dezelfde techniek gebruikt alleen andere stempels
en een ander masker
Nu lijkt het op de foto of de tekst scheef staat dat is in werkelijkheid niet zo.
dit komt door de stand van de kaart ten opzichte van de lens.
Met bewerken van de foto's zag ik dit en kan de foto niet meer opnieuw maken
doordat de kaart reeds verstuurd is. 

gebruikte materialen van Papicolor
Wit 13x13cm (bovenste kaart)
Brilliant 13x13 cm (onderste kaart)
Zwart 13.5x13.5cm
Lila 15x15cm

Dank je voor het achterlaten van je reachtie, ik weet hoeveel tijd het kost
en daarom waardeer ik het des te meer. 



12 opmerkingen:

petpan zei

Het zijn weer mooie kaarten geworden.
Groetjes Wendy

Unknown zei

Heel mooi weer, Lydia! Bedankt voor het delen.

Groetjes,
Daniëlle

Desire Fourie zei

Oh wow these are such beautiful creations. Adore the mauve colouring and the silhouette stamping.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Unknown zei

Wat zijn ze weer super mooi ooit ga ik me ook in pan pastel verdiepen ik vind de effecten zo mooi
Voor nu nog een fijne zondag
Groetjes Rianne

Bea zei

Prachtige kaarten hoor!!!

Wandel en fotoblog zei

Heel mooi prachtige technieken. Ik moet wel 100 worden om alles te doen wat ik graag zou willen maken. Dit is er 1 van. ;-)

janieworkum zei

Wat een beeldige kaarten
groetjes Janie

anncreatief zei

Heel mooi Lydia! Bedankt voor het delen.
Liefs Anneke

Ellen zei

Wat je daar schrijft komt binnen hoor...prachtige woorden en je beeld het ook prachtig uit op je kaarten. Ik vind ze top!!
Liefs, Ellen

Hanny zei

Geweldig, wat een schitterende creaties zijn dit, fijne beschrijving ook.
\
liefs Hanny
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaarten Lydia, ik vind ze supermooi.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

heel erg mooie, elegante, geslaagde kaartjes
grtjs,martina
x