maandag 31 december 2012

Happy New Year


Lieve blog vriendinnen,

Een heel goed, gelukkig, gezond en creatief nieuw jaar toegewenst
Ook zie ik dat er weer een heleboel dames mijn blog zijn gaan volgen.
Welkom hier op mijn blog ik hoop dat ik jullie in het nieuwe jaar
weer net zo kan en mag inspireren als in het afgelopen jaar.

De komende 4 maanden mag ik me zelfs een "Inkette" noemen, 
Voor het blog van Inky Impressions mag ik kaarten maken
en hoe leuk is dat. Deze kaarten zal ik ook op dit blog
met jullie delen. Tevens is er regelmatig een Challenge.

Voor nu ga ik nog even gauw een staatslot en oliebollen kopen.
En niet vergeten nieuwe lenzen ophalen, zodat ik goed ziend het
nieuwe jaar kan inluiden vanavond.

Voor iedereen die vuurwerk zal afsteken, doe alsjeblieft voorzichtig.
Denk aan onze dieren, en ze vooral niet aaien mochten ze bang worden,
dan bevestig je alleen maar de angst.
Angst kun je het beste negeren. Een lekker stuk bot waar veel stank aan zit
vinden ze helemaal geweldig en zijn ze snel de harde knallen vergeten.

Een heel goed uiteinde en geniet ervan.
Tot volgend jaar ;)


post signature

7 opmerkingen:

janieworkum zei

Gefeliciteerd dat je Inkette genoemd mag worden. Dat is toch een teken dat je hele mooi creaties maakt. en natuurlijk wens ik jouw ook een gelukkig, gezond en creatief 2013.
Lieve groetjes janie

Boukje zei

Voor jullie ook een goed uiteinde en alle goeds voor 2013 gewenst!
groetjes Boukje.

Aartje zei

Hallo Lydia, gefeliciteerd met je benoeming tot Inkette. Wat leuk zeg!
Ook voor jouw alle goeds en een inspiratievol 2013.
Groeten, Aartje

Anita Meijer zei

Ook hier wil ik jou en allen die je lief zijn Lydia een fijne jaarwisseling toewensen en op naar een super 2013.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd hoor, wat een leuke
eer, we zullen de kaarten wel voorbij
zien komen :)

Fijne jaarwisseling en een goed
begin van 2013 :)
Lieve groetjes van Erica ☼

Humartine zei

Lydia ik nwil jou en je gezin een fijn en gezond 2013 wensen , gr Humartine

Marijke zei

Ook voor jou een heel gezond en gelukkig nieuwjaar met veel creaties voor Inky natuurlijk. van harte met deze benoeming. Groetjes Marijke.