donderdag 13 december 2012

Candy

Om iedereen te bedanken voor alle mooi kaarten
die we hebben mogen ontvangen 
verloot ik een kleine candy.
2 setjes met embossing folders.


Wat moet je doen om hiervoor in aanmerking te komen 

* Laat je naam en blog achter in mr Linky. Heb je geen blog vul dan dit blog in.
* Word een volger als je dan nog niet bent.
* Plaats de candy op je blog.
* heb je ons een kaartje gestuurd laat dit dan even weten in het bericht.

13 december maak ik de winnaar bekend
Sophia is dan 2 maanden oud.


post signature

15 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Lydia,
Wat een leuke bedank candy, graag doe ik hieraan mee.
Ik ben volger en ga je candy zo op mijn blog plaatsen
Ik had je een geboorte kaartje gestuurd, dus aan dat punt voldoe ik ook.

Liefs Sieta

Gerrina zei

Ik vind het een schitterende geboorte kaart die je ontworpen hebt! Ik zet de candy op m'n blog en hoop dat niet alleen jij en Gerwin, maar ook Elise blij waren met de kaart die ik gestuurd heb. (Ik weet het: niet ingekleurd met potlood...) Fijn dat alles goed gaat! Groetjes, Gerrina

Tkat zei

i've posted on my blog -- thanks for the chance :)

celia zei

Wat lief van je om deze candy te verloten onder je volgers....ook ik wil graag mijn kans wagen want deze folders zijn prachtig!

De postbode bracht je ook wat van me ;)

Veel succes aan alle deelnemers!

Liefs, Celia.


Anreda zei

Wat een leuke candy ! En om zo'n geweldige reden...
Ik maak graag kans op deze geweldige folders.
Bedankt voor deze kans !
Groetjes, Anreda

jannie zei

Hoi Lydia .
Ik wil grrag meedoen met die mooie candy,ik heb je een geboorte kaart gestuurd.
Ik heb geen eigen blog.
Groetjes Jannie.

Johanna Visser zei

Hoi Lydia,
Ik hoop dat je nog volop aan het genieten bent van de kleine meid. Wat een mooie candy geef je weg. Ik zou hier graag een kansje voor wagen. Geniet nog even lekker van je kraamtijd de rest komt weer snel genoeg.
Liefs Johanna

Rosalee zei

You are so generous to be offering this wonderful candy Lydia. I would so love to have a chance. I've linked to my sidebar and I'm an old follower. Thanks for the chance
Hugs, Rosalee

Angela zei

Graag waag ik een gokje!!!
Ook van mij is een kaart op jullie mat gevallen.... weliswaar wat laat....
grt Angela

Inge zei

lieve lydia...
mooie kaart heb je ontworpen voor de geboorte aankondiging van jullie sophia. ik heb bewondering voor je talenten die zo veelzijdig zijn en tot in de kleinste details uitgewerkt. sophia is inmiddels alweer een maand oud,en het is een prachtig mooi meiske...precies haar moeder! nou ben je (jullie) de trotse moeder/vader van 2 prinsesjes! geweldig!! geniet van ze,want voor je het weet zijn ze alweer groot.

mooie candy,en ja ik doe er graag weer aan mee.

liefs inge

Ltc- creativity -lieselotte zei

Zo wat een prachtige candy, ik waag graag een gokje, ik heb deze blog vandaag ontdekt...
Ik heb je dus geen kaartje gestuurd, maar wil je nog een dikke proficiat wensen ! Geniet maar van je gezin.

Zo ik ga nog wat verder op deze blog snuffelen.
Ik heb helaas geen eigen blog...

anneke's creaties zei

wat een gave candy geef je weg
hier doe ik graag aan mee
ik had je een kaartje gestuurd en zal de candy op mijn blog zetten
bedankt voor deze kans

groetjes anneke

Moni zei

Fab candy, and thanks for the chance. Hugs,moni

janieworkum zei

Hoi Lydia
Ik ben je volger geworden en vind het erg leuk om voor jouw candy te gaan.
Ik heb pas 4 weken een blog, misschien vind je het leuk om mij ook te gaan volgen.
janieskaartenwereld.blogspot.nl
Ik hoop je te zien
groetjes Janie

Unknown zei

Wat een superleuke candy en nog gefeliciteerd met jullie dochter Sophia!

Groetjes Sandra