zaterdag 3 maart 2012

Happy Easter

Om deze kaart te maken heb ik en stuk cardstock afgesneden op 15x30cm
een bergvouw gemaakt op 15cm en een dal vouw op 7,5cm
Je vouwt hem als een Z.
Nu is het een kwestie van het dessin papier opplakken evenals de stempels
en embellishments.
Ook voor deze kaart geld weer gekleurd met Derwent.

De Beren hebben ook hier allemaal een andere kleur gekregen. 
Verder heb ik voor deze kaart gebruik gemaakt van de strikjes en het lint uit deze serie.
De blaadjes zijn van Marianne Design.
post signature

9 opmerkingen:

Susie Wusie zei

Wat een super gave kaart!!!!!!

Groetjes Suus

Mieke zei

Wat een lieve kaart! Prachtig! Heel leuk de verschillende kleuren van de beertjes!
Dank je wel voor de duidelijke uitleg van het vouwen van de kaart!

SandraR zei

Superleuk, Lydia! En mooi uitgewerkt!

Liefs, San

Unknown zei

Oh ik heb weer genoten van al het moois hier op jouw blog en wat gaaf het laatste kaartje. Heel lief!
Groet van ALexan

Gea zei

wat een mooie kaart! De beertjes zijn superschattig geworden met hun mooie vachten.
Groetjes Gea

Wilma zei

Hallo Lydia,
Wat een LIEFFIE met al die MOOIE beren ☺☺☺. Zie er zelfs één met lange oren.
Liefs Wilma

Wenda zei

Mooi kaartje is het weer geworden Lydia.

Liefs Wenda

Brenda zei

wat schattig zijn ze hè? heel mooi gemaakt en leuk dat ze allemaal een andere kleur hebben. Groetjes Brenda

Inge zei

Wauw!!! die is echt heel erg mooi lydia!!!Mooie kleuren (en ik weet inmiddels dat inkleuren niet zo eenvoudig is als het lijkt!)en die beertjes zijn zo schattig zacht ingekleurd...na de cursus van vanmiddag bij jou,heb ik nog meer bewondering voor je kunstwerken!
Bedankt voor je duidelijke uitleg en geduld,ik heb er veel van geleerd!!
liefs inge