woensdag 7 maart 2012

Candy Winnaar

Het is alweer zo ver, wat vliegt de tijd toch.
Zou het helpen als we de klok een tijdje stilzetten.
Misschien als we dit met zijn allen doen hebben we misschien meer tijd :)

Voor ik bekend maak wie deze mal gewonnen heeft 
wil ik eerst alle nieuwe volgers welkom heten hier op mijn blog. 
Dit is een van de dingen die het bloggen zo leuk maakt.
Het vergt onwijs veel tijd maar de reacties die ik van jullie 
ontvang op de berichten, kaarten en video's maakt
dat het leuk blijft om te doen. 
Elke dag is het leuk om te zien dat dames je werk waarderen en je blog
de moeite waard vinden om te volgen en een reactie achterlaten.

Een reden van de Candy's is om 
Dank je 
te zeggen tegen alle volgers.

De winnaar

*******


*************


********

****

***



henny zei...


je hebt het verdiend zoveel volgers.
want je blog is super.'
kijk regelmatig wat je voor nieuws op je blog zet.
ook bij de andere blogs waar je ook actief op bent.
ja ik wil een kansje wagen op de candy.


veel sucses henny


Henny gefeliciteerd met deze mal, ik hoop dat je heel 
veel plezier mag beleven van deze mal. 
Wil je me je adres gegevens mailen
dan komt de mal je kant op 




post signature

8 opmerkingen:

Marjan zei

Henny, van harte gefeliciteerd met je prijs !!
En Lydia bedankt voor het beschikbaar stellen van de candy.

Groetjes, Marjan

Sardegna zei

gefeliciteerd Henny met je prijs
groetjes aan jou Lydia..
Elena

Mieke zei

Gefeliciteerd Henny! En Lydia, dank je wel om deze mooie Candy te organiseren.

angelique (anlou) zei

hoi meis
dank je wel voor de kans meis
henny gefeliciteerd, en veel plezier ermee meis
liefs angelique

SandraR zei

Gefeliciteerd, Henny! Veel plezier gewenst met je candy.

En Lydia, dank je wel voor de kans. Lief van je!

Liefs, San

Soep zei

gefeliciteerd hennie super hoor
gr,ans

Inge zei

Van harte gefeliciteerd Henny!
Heel veel creatief plezier met deze leuke candy!
groetjes inge

henny zei

hiep hiep hoera ..
de candy gewonnen bij lydia..
lydia bedankt voor de mooie prijs en zal hem zeker met trots gaan gebruiken...

groetjes henny