zondag 25 maart 2012

Antwerpen en Prima Marketing Tour

Over een paar uurtjes vertrek ik naar Antwerpen, 
maandag en dinsdag geef ik hier aan winkeliers
een Copic Cursus.

Woensdag ben ik weer te vinden bij Creabest.
Dit beloofd echt heel leuk te worden.
Cari Fennel en Sharon Laakkonen van Prima Marketing 
hier 2 workshops.


het wil dat er zelfs nog enkele plekjes vrij zijn. 
deze workshop is van 14.00 tot 17.00uur

S'avond word er een mix media workshop gehouden 
van 19.00 tot 22.00uur

Mocht je willen meedoen kan je je inschrijven op

Of er veel van kaarten maken terecht komt de komende 4 dagen
weet ik niet, maar mocht het lukken
Antwerpen door de ogen van de Camera te zien
zal ik de foto's uploaden.

Ga nu nog even van het prachtige weer genieten.
Lieve groetjes en misschien tot woensdag bij Creabest


post signature

4 opmerkingen:

Unknown zei

lydia
veel plezier in mijn geboortstad
en zeker genieten van het mooi weer
veel liefs van marcelline

Inge zei

hahahaha jij en tijd over hebben? nou dat is bijna onmogelijk volgens mij! ieder gaatje weet jij wel weer creatief op te vullen.
zo te zien (en te horen) heb jij het weer beren druk,en daar wens ik je dan ook veel plezier mee!!!
want dit is echt jou ding!!!
wij wachten nog wel even rustig af en kijken uit naar donderdag...want dan ben je weer voor ons allen op je blog!!! hihii
veel plezier meid!!!
liefs inge

Liesbeth zei

Veel plezier met je werkzaamheden.
gr. Liesbeth

Humartine zei

Veel plezier in Antwerpen , gr Humartine