zondag 4 maart 2012

Bijna 300 volgers Candy is Closed

CZie dat ik alweer bijna de 300 volgers heb behaald. Geweldig zeg.
Welkom aan alle nieuwe volgers ik hoop echt dat ik jullie kan inspireren maar ook een hoop techniekjes kan leren. 

Om te vieren dat ik bijna de 300 behaald heb...
heb ik een kleine Candy.
--------------------
I reach almost 300 followers, Its very Great for me.
Welcome to all the new followers I hope that I can inspire you and learn some techniques.

To celebrate that I reach almost the 300 I have an little candy for you.

Een creatable die van Marianne Design.

Om in aanmerking te komen voor deze die 
vraag ik van je 
** om volger te worden als je dat nog niet bent **
** plaats de candy op je blog (als je een blog hebt) **
** Ik stel het erg op prijs als je me toevoegt aan je lijst met favoriete blogs **
** laat een berichtje achter als je wilt mee doen met de candy onder deze post **
-------------
To win this candy
** please become an folower if you aren't yet **
** put this candy on your own blog (if you have one) **
** I Appreciate it when you give my bog an place at your list with fav blog at your blog **
** Please leave an message below this post **


Volgende week verloot ik de candy
----------
Next week I will annouced the winner


post signature

42 opmerkingen:

Gea zei

Hoi Lydia,
gefeliciteerd, al bijna 300 volgers!!
Je geeft een mooie candy kado, daar wil ik wel aan meedoen.
Groetjes Gea

Wilma zei

Hallo Lydia,
Val ik met mijn neus in de bekende btr ☺☺☺.....ben nog niet zolang volgster en nu al kans op deze candy.
Hij staat al in de sidebar te pronken.
Liefs Wilma

SandraR zei

Gefeliciteerd met je "bijna" mijlpaal! Jeetje, 300 volgers...
Maar wél verdiend, hoor! Super!
Ik wil graag kans maken op je candy, wie niet zou ik zeggen, hahaha!

Dus ik ga duimen en afwachten, meer kan ik niet doen.

Liefs, San

Yvonne B zei

Gefeliciteerd, Bijna 300 volgers dat is een hele hoop.
Wat geef je een leuke candy weg, ik zou graag mee willen doen.
Ik zet hem in mijn sidebar
Succes

angelique (anlou) zei

hoi meis
wauw wat super meis, bijna 300 volgers, ik ben blij dat ik je al een tijdje volg, je hebt een goede inspiratie en je bent super in het geven van workshops op beurzen meis
dank je wel voor de kans, het is een schitterende mal, die zou ik graag aan mijn collectie van marianne mallen willen toevoegen hihihihihiih, tja wie niet hé
liefs angelique

Renate zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers. Je maakt mooie dingen. Ik zou graag decandy willen winnen.

Adriana zei

Hallo Lydia,
al bijna 300 volgers!!
nog 5 te gaan!!!
Je geeft een mooie candy kado,
daar wil ik ook aan meedoen.
ik was al volger van je :)
ik heb je ook bij mijn mooie blog geplaatst:)

Groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Unknown zei

Hoi Lydia, wat een leuke candy geef je weg deze heb ik nog niet in mijn collectie dus waag ik een gokje bij jou. Succes met het halen van je 300 volgers.
Ik zet je candy op mijn blog

Groetjes Scrapfanaat Peter

Naomi zei

Hoi Lydia,

gefeliciteerd met je 'bijna 300' volgers!!! Ik ben al een hele tijd volger bij je en je staat al mooi te pronken bij mijn lijst van blogs hoor! (verdient uiteraard ;))
Ik ga ook je candy op mijn blog plaatsen! hopelijk krijg je zo ook nog veel meer volgers bij!

Ik waag uiteraard ook een kansje voor deze geweldige candy!

Veel liefs
Naomi

Ellen40 zei

Jeetje alweer (bijna) 300 volgers, Gefeliciteerd. En ik doe graag mee met je candy.
Groetjes Ellen40

Inge zei

Leuk he...de teller tikt maar door!
Van harte gefeliciteerd met de (bijna) 300 volgers op je blog!!!
Kan ook niet anders zou ik haast zeggen,en nog lang iedereen weet niet hoe leuk en leerzaam jou blog is...dus mensen: zegt het voort! zegt het voort!!!
maar ja...dan maken wij met zijn allen wel minder kans op de leuke candy die jij weer weggeeft hihihi.
natuurlijk wil ik graag weer meedoen met deze mooie candy! wie niet inderdaad?! dus op naar de 300 en meer!!!
liefs inge

Unknown zei

Gefeliciteerd met je (bijna) 300 volgers!! Ik doe graag mee met de candy, leuk!

Groetjes, Priskilla

Johanna Visser zei

Hoi lydia,

Ja ik vind je blog nog steeds fantastisch. Ik vind je Jippie Yeah kaart helemaal super. Prachtig hoe je de stempel hebt ingekleurd. Al die dingen die ik moet doen voor de candy ben ik al lang, dus deze candy gaat gauw op mijn blog.

Liefs Johanna

Anreda zei

Gefeliciteerd met je 300 volgers en uiteraard geweldige candy...
Ik ben al duimen aan het draaien :)

Groeten, Anreda

Gerrina zei

Fijn voor je; bijna 300 volgers! n leuk dat je een candy weggeeft. Natuurlijk was ik al volger en zie je je blog bij mij op de rol terug! Heb trouwens genoten van je kaart van gisteren; heerlijke kleuren en best een ondeugende stoere cowboy! Ik blijf komen kijken op je blog hoor! Groetjes, Gerrina

Aartje zei

Hallo Lydia, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Dank je wel dat je ons als volgers wil inspireren en leren.
Prachtige candy heb je uitgezocht, ik plats hem op mijn blog.
Groeten Aartje

Jolanda zei

Ooo zoveel volgers, gefeliciteerd meid. en ik waag natuurlijk ook graag een gokje op deze prachtige stans!

Kim zei

Hoi lydia

Wat leuk dat je al zoveel volgers heb en ik maak ook graag een kansje op je candy.

groetjes kim

Katootje55 zei

Alvast gefeliciteerd met de 300 volgers.. Ik was al één van hen en graag wil ik een kansje wagen om deze superleuke stansjes te winnen!!
Bedankt voor deze gelegenheid...

Groetjes, Toos

Susie Wusie zei

Wat een super gave candy! Ik zou heel erg graag mee willen loten.

Groetjes Suus

carol zei

Hoi lydia

300 volgers, zo ver ben ik nog lang niet
Maar je maakt ook mooie kaarten
Op mijn lijst van favorieten stond je al
Super leuke candy

groetjes carol

nettie53 zei

Hoi Lydia,
Wat een mooie Candy. Ik doe graag mee!
Gefeliciteerd met je 300 volgers.
Groetjes,
Nettie
http://www.nettie53.blogspot.com

jolanda zei

wat veel volgers.
van harte gefeliciteerd.
Heb de candy op mijn blog gezet.
Ik doe graag mee.

henny zei

je hebt het verdiend zoveel volgers.
want je blog is super.'
kijk regelmatig wat je voor nieuws op je blog zet.
ook bij de andere blogs waar je ook actief op bent.
ja ik wil een kansje wagen op de candy.

veel sucses henny

Marion zei

Ben nog niet zo ervaren in dit alles, maar eindelijk gevonden waar ik een berichtje moet plaatsen. Ziet er allemaal super uit. Ga dit weekend er eens even voor zitten om alles goed te bekijken. Succes en op naar de 500

Liesbeth zei

Hoi Sylvia, 300 volgers daar kan ik nog wel een hele tijd over dormen denk ik, ik wil graag een kansje wagen op je mooie candy, en op naar de 400 zou ik zeggen.
gr. liesbeth

Marjan zei

Hoi Lydia,

Leuke candy zeg !!
En ik zag dat ik volger nummer 300 ben, dus ik zou zeggen ..... gooi er uit die candy haha.

Groetjes, Marjan

Mieke zei

Een kleine candy? Ik vind hem anders toch behoorlijk groot :-) Bedankt voor de kans en van harte met je ondertussen al 300 volgers!!
Je candy staat in mijn sidebar!
xxx

cardsbyann zei

Hello Lydia!
I love your candy! Marianne Design are my favorite dies! I appreciate the chance to win it! I'm a follower and your candy pic is on my blog. Thank you!
-Heather M
http://cardsbyann.wordpress.com/

anne zei

Wat geweldig al meer dan 300 volgers, zelf volg ik je al en tijdje, ik doe dan ook graag mee aan je candy hij staat inmiddels op mijn blog gr Ank

Sandra's Kaarten zei

Wat veel volgers heb je zeg! Ik kwam je blog bij toeval tegen en daar ga ik zo eerst eens even rustig op neuzen. Ik zag al dat er leuke filmpjes opstaan, erg leuk, daar leer ik altijd een hoop van. Bedankt voor deze kans op die supermal!
Groetjes Sandra.

Feikje zei

Hoi Lydia,
Ik ben je 303 volger al weer! Wauw dat gaat vlug.. Ik zie dat je prachtige creaties maakt, wie kan daar niet wat van leren? Ook geweldig dat je een candy wil delen!

Grietje Jansen zei

Nou heb je er al 306.
Gefeliciteerd.
Natuurlijk doe ik ook graag mee met je candy.
Op naar de 400!!!

Grietje

Kimberley Nelis zei

Sooow dat zijn heel veel volgers!
Zover ben ik nog niet hihi. Maar ik ben dan ook pas net begonnen.

Leuk dat je een candy organiseert. Ik hoop een kansje te maken; ik heb de candy op mijn blog geplaatst!

O, en ik zou het ook erg leuk vinden als je mij ook gaat volgen.

Liefs
Kimberley

Sonja zei

Via via ben ik op je blog gekomen. Terecht dat je al zoveel volgers hebt, je maakt mooie kaarten. Ik waag dan ook graag mijn kans om je candy te winnen.

groetjes,
Sonja

Chantal zei

Hoi Lydia,

Ik doe graag mee aan deze Candy.

Groetjes Chantal

Елена zei

Привет, Лилия! Меня зовут Елена и я из России. Буду рада видеть и вас у себя в блоге.Мне приятно стать вашим читателем. Мне очень понравились ваши работы. Потому с удовольствием буду сюда заходить и читать. И интересно поучаствовать в розыгрыше. http://kent1966.blogspot.com/

С теплом, Елена

Betka zei

Wonderful candy, thanks for the chance to win! I'm a follower! Friendly hugs, Betka:)

Ani zei

Wow Amazing candy! Thanks for the chance to win it!

La Vikinga zei

Hallo Lydia; Ik wil graag medoen! Ik ben al een volger...

Charlotta in Zweden

Esther zei

Proficiat bijna 300 volgers waarvan ik er al een tijdje eentje ben! Wat een mooie candy Lydia! Super en dat nog winnen ook zou helemaal geweldig zijn! Dankjewel voor deze candy! Ik heb helaas geen blog.

Groetjes,Esther

Bhawana zei

your new follower.