zaterdag 17 december 2011

Art of Living

Heb weer met de airbrush gespeeld.
Deze keer heb ik gekozen voor Glossy papier van Ranger.
Als eerste heb ik met een lichte kleur YR00 gebrushed, niet over de gehele kaart. Op de overgebleven stukken heb ik met YR02 gebrushed ook weer niet alles. Als laatste
Met YR31 en YR35 de onderkant van de kaart gebrushed.
Met deze 4 kleuren heb ik net zo lang gebrushed tot ik tevreden was.
Gerwin heeft me deze keer de uitdaging gegeven eens met geel te werken
omdat ik meestal paars/roze tinten gebruik, ben zelf best tevreden met het resultaat.
--------------------------
Again I have played with my Airbrush.
This time I used Glossy Paper from Ranger and I airbrushed
first with YR00, not all over, then YR02 a little bit at the bottom side
then YR31 and Y35.
My husband challenged me to use the colour yellow because most of the time
I use the colours purple and pink, but I'm very satisfied with the result.

Na het airbushen heb ik een muziek noten stempel beinkt met Copic Activator. Schuin in de hoeken
heb ik de stempel afgedrukt. Je krijgt hierdoor een witte afdruk. 
Daarna heb ik met bruine memento inkt (Rich Cocoa) de gitaar gestempeld.
Vervolgens heb ik de bloemen gekleurd met dezelfde kleuren YR00 YR02 YR31 en YR31
maar ook met de blender pen 0 heb ik wat bloemen "gekleurd" 
Met de blender pen druk je de inkt opzij waardoor de bloemen wit worden. 
Als laatste heb ik de swirls in de hoeken gestempeld met Memento grijs (Lodon Frog)
----------------------
After airbrushing I stamped the music notes with Copic activator, slanting in the corners and in the right bottom corner.

Then I stamped the guitar from Chocolate Baroque with brown (Rich Cocoa) memento ink, and also the sentiment stamp.

I then made some of the  flowers white with my colourless blender 0 pen. The blender pen pushes the ink away, I brush to the side where I will have the ink.
The other flowers I colored in the same colors as I had airbrushed.
With memento London Frog I stamp the swirls at the edge.
And brush the guitar with spica sand.



Deze markers heb ik gebruikt
---------------
These are the Markers I used

post signature

2 opmerkingen:

Wenda zei

Wat is hij mooi geworden Lydia echt schitteren.

Liefs Wenda

Brenda zei

Hoi Lydia,
wat een leuke kaart, heel mooi gedaan.
Creatieve groetjes Brenda