vrijdag 30 september 2011

Picnic?

Met het mooie weer van de afgelopen dagen krijg ik echt het zomer gevoel.
Heerlijk al die zon.
Deze week hebben we de dorpsfeesten en vandaag is de rommelmarkt, samen met mijn
vriendin gaan we hier zo direct heen, kijken of we wat spullen
om te scrappen kunnen vinden. 

Deze keer heb ik eens gekozen voor groen en geel
kleuren die ik zelden of nooit gebruik.

De afbeelding van de Paper shelter is gekleurd met Copic markers maar ook met Derwent potloden.
De donkere accenten en de schaduwen in de afbeelding zijn gekleurd met een donker groen en geel
derwent potlood.
Met een Wit potlood heb ik de lichtere plekken aangezet. 
De bloemen en vlinders zijn gekleurd met alleen Derwent.

Wanneer je niet alle kleuren hebt van de Copic Markers'
maar wel de kleuren bezit in potloden kan je deze heel goed samen gebruiken. 
Regel is wel om eerst met Copic te kleuren en daarna met de Potloden. 
Omgedraait loop je het risico om de marker punten te beschadigen.
Potloden geven een vetachtige substantie af aan de punten van de markers. 


De markers en potloden die gebruikt zijn.

post signature

1 opmerking:

Inge zei

toch wel weer erg mooi deze frisse kleurencombinatie hoor! leuk dat de copics samen met de derwentpotloden te gebruiken zijn,maar ik zou eerder gedacht hebben om eerst in te kleuren met de potloden en dan pas de copics...dusssssss weer wat geleerd vandaag!
hoe was de rommelmarkt vandaag?
heb je nog wat leuks weten te scoren???
liefs inge