maandag 18 april 2011

Art Specially beurs in Zeist

De stempel beurs in Zeist is weer achter de rug, 2 hele dagen zijn op deze beurs zijn echt zo voorbij.
Zaterdag heb ik geholpen op de stand van Creabest en zondag met het afbreken van de stand en ingevallen  tijdens de pauzes.

Nog niet zo heel lang geleden kwam ik via een omweg op de website van Vilda Stamps terrecht, wat een geweldig merk ik dit zeg. Vanuit Zweden waren ze op de beurs in Zeist.
Mijn aanwinsten van deze stand.
Christine Ulrica en Puck van Vilda stamps.

Mijn aanwinsten van de overige stands.
Bij Kreja Thea ben ik aangeschoven bij de workshop kleuren met Twinkeling H2O.
Deze kleuren potjes zijn rijkelijk vertegenwoordigt in de verzameling hobby spullen, waar ik
weinig mee gedaan heb.
Als je op de beurs weer in aanraking komt met vergeten materialen krijg ik altijd weer
de kriebels en komen ze onder het stof vandaan.

Bij American Art stamps heb ik deze 2 stempels gekocht.
Deze man had zijn tafel vol liggen met hele mooie stempels.

Op aanraden van Marion heb ik bij Heindesign en JudiKins deze set aangeschaft.
Met de pigment inkt kan je hele mooie achtergronden maken en gebruiken
als stempel inkt.
Vandaag ga ik mij bezig houden met het maken van een nieuwe bak voor mijn Copic Markers
de bak die ik in gebruik had voor mijn markers heb ik aan Marion gegeven.
Dat houd wel in dat mijn markers nu in een plastic tasje zitten op dit moment.
Het eind resultaat van de nieuwe bak zal ik zeker showen.

Kortom weer heel veel creativiteit opgedaan, met onwijs leuke ideeen, tips en truukjes.
Gesproken met heel veel leuke standhouders, oude bekenden gezien, en dames die je kent van andere beurzen waar je elkaar bent tegen gekomen.

Angela en het team wat achter haar staat, voor mij was deze beurs weer een Succes.


3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er leuk uit ! laat maar komen, die nieuwe creaties !
groetjes, martina
x

Ellis zei

Thanks for stopping by at my Easter blog hop post! =)
I like Vilda stamps, they have so many lovely stamps! =)
Hugs, Elenor

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Leuke aankopen meis... ja dan moet je letterlijk aan de bak hé.... lol
Ik ben heeeeel blij met mijn bak!!! Dank je wel hoor
Dikke knuf
Marion