dinsdag 15 maart 2011

de Knotsgekke kaarten dagen in Zwolle

Voor Creabest heb ik op de stand gewerkt tijdens de
Knotsgekke Kaarten dagen in Zwolle.
Aan het einde van de dag was er gelukkig nog tijd om zelf ook nog even
over de beurs te lopen.
Bij Ludiec heb ik 4 hele mooie stempels gekocht en bij een andere kraam
lint, het lint is bedrukt met bloementjes en heeft een kante randje.
Bij Creabest heb ik 5 potjes distress poeder gekocht.

Het allermooiste is de verrassing die Berthine voor me had,
deze prachtige machine.
Geheel compleet met nederlandstalige handleiding en software.
Gisteren ben ik druk in de weer geweest om een Ikea kastje in elkaar te zetten
waar ik deze dame op kan zetten.
Vandaag hoop ik een leuke kaart of lay out te kunnen maken.

1 opmerking:

Inge zei

mooie aankopen!
en wat is "ze" mooi...de silhouette!
ik hoop dat je ons er veel over kan laten zien in de toekomst op de site van creabest.
heel veel plezier en succes ermee!
liefs inge