zaterdag 5 maart 2011

Blog Award


Van Marion heb ik deze blog award gekregen. Marion dank je wel voor deze Award
ik voel me vereerd dat je deze aan mij hebt gegeven en neem hem met liefde van je aan.

Bij deze Award zitten 4 regels om te volgen:

1. Maak een link naar het blog van persoon die de Award gegeven heeft.

2. Vertel 7 dingen over jezelf

* mijn favoriete kleur is roze
* ik blijf papier verzamelen en het zonde vinden om te gebruiken
* mijn honden is een andere grote passie van mij
* ik geniet iedere seconde als mijn dochtertje aan het stempelen is
* ik kan niet zonder koffie
* vind het heerlijk om de natuur in te trekken
* kan urenlang bezig zijn met het maken van iets creatiefs

3. Geef deze Award door aan 7 andere bloggers

de Award geef ik door aan:
Cindy - Monique - Jaqueline - Aija - Charlotta - Ranita - Trudy

4. Mail deze bloggers dat ze deze Award hebben gewonnen.
Check

--------------------------------------------------------------------

Marion give me this wonderfull Award, Tank you Marion I'm really appreciate this.

I accept this Award and have to follow 4 steps

1. Make a blog link to the person who give you this award

2. tell 7 things about your self

* My favorite color is pink
* I like to collect paper, and don't want to use them
* My dogs is another passion of me
* I enjoy every second of my little girl when she is stamping
* I can't live without cafe
* I love the nature
* i can being creatief for hours

3. give this Award to 7 other bloggers

I give this Award to
Cindy - Monique - Jaqueline - Aija - Charlotta - Ranita - Trudy

4. Contact this bloggers and tell them they won this Award
(check)



3 opmerkingen:

Inge zei

Gefeliciteerd met deze blogaward Lydia!
en helemaal super dat je al 100 volgers hebt op je nieuwe blog!!!
dussssssss...dubbel GEFELICITEERD eigenlijk!!!
liefs inge

Monique Lokhorst zei

Hallo Lydia,

Hartelijk Gefeliciteerd met je Award! Wat ontzettend lief dat je de Award nu aan mij geeft! Ik zal de Award natuurlijk op mijn blog plaatsen. Een dikke kus van mij.

Veel liefs,
Monique xxx

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Hoi Meis,

Je verdient deze award dubbel en dwars. En jij weet wel waarom....
Tot gauw,
Liefs
Marion