donderdag 6 januari 2011

Winaar Verjaardag Candy

Lieve blog volgers en lezers
mag ik jullie allemaal super bedanken voor alle lieve en leuke
reacties die ik heb mogen ontvangen op de candy en mijn verjaardag.

Ik heb alles bijelkaar gelegd om er een foto van te maken.
Het is echt een mega pakket geworden.
Te veel om op te noemen.


Via random org heb ik de gelukkige winnaar geloot

Als ik dan van boven naar beneden tel kom ik uit
bij Maris.

Maris gefeliciteerd met je gewonnen prijs
wil je me een email sturen met je adres gegevens

De candy is mogelijk gemaakt door

Creabest Scrapbooking

Dymelot

Scrapbookdepot

Berthine, Astrid en Cindy bedankt voor het mede mogelijk maken van deze enorme candy.



4 opmerkingen:

Inge zei

hoi die Maris!!!
van harte gefeliciteerd met het winnen van deze MEGA-CANDY op Lydia's blog!!!
heel veel scrap plezier ermee!!!
groetjes inge

hokje zei

Van harte Maris met deze prachtige prijs!

Groeten,
Miranda

Maris zei

ohhh waauuwwww wat leukkkkk, helemaal toppie, ik ben er erg blij mee xx

Geertje zei

Maris gefeliciteerd met de candy.
En Lydia bedankt voor de kans om deze candy te winnen.

Groetjes Geertje,