dinsdag 4 januari 2011

Verjaardags Candy

Dit bericht blijft bovenaan staan. scroll verder voor nieuwere berichten

***********************************

29 december ben ik jarig, vandaag over precies 2 weken.

Voor mijn verjaardag wil ik trakteren op een MEGA Candy.
Wat er in de candy zit hou ik nog even als een verrassing
maar ik beloof jullie dat hij echt MEGA is.

Om deze MEGA Candy te winnen zijn er wel een paar spelregels;

* laat een verjaardag groet achter
en laat weten dat je mee wilt dingen naar deze MEGA Candy

* word een volger als je dat nog niet bent,

* heb je een blog plaats dan de afbeelding op je blog
en zet mijn blog in je blog rol.

* Ik zou het erg op prijs stellen dat wanneer je de candy gewonnen
hebt je de verzendkosten voor je rekening wilt nemen.

Deze dagen zijn altijd erg hectisch voor iedereen,
ik zal dan ook in Januari de winnaar bekend maken.


24 opmerkingen:

San zei

Wow je hebt me nu wel erg nieuwsgierig gemaakt met deze mega candy.dus ik waag graag een gokje

Allereerst alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst op de 29e. En nog vele jaren vol liefde, vriendschap, gezondheid en bovenal creatieve inspiratie.

Volger ben ik alweer een poosje en de candy gaat dan ook snel op mijn blog.

Alvast hele fijne feestdagen

groetjes san

ps de verzendkosten zijn geen probleem natuurlijk

Sieta zei

Hoi Lydia, je maakt ons wel nieuwsgierig naar wat er in je mega candy zit. De porto kosten neem ik graag voor mijn rekening, dus ik waag een gokje. Volger ben ik al en zet je candy op mijn blog.
Nu wil ik je alvast feliciteren met je verjaardag op 29 december en wens je een hele fijne dag toe met allen die je lief zijn.
Lieve groetjes Sieta

Geertje zei

Hoi Lydia,

Alles eerst alvast van harte met je verjaardag op de 29 ste december.
En een hele fijne dag gewenst.
Ik wil ook graag een gokje wagen voor de MEGA candy.
Volger ben ik al een tijd.
Ik zal je candy op mijn blog zetten.
Maar wat is precies een blogrol?
Sorry maar weet dat niet.

Groetjes Geertje,

Inge zei

hoi lydia,
Wouw zeg...jij blijft bezig!
Alweer een candy,en nog wel een MEGAcandy deze keer! Jou candy's zijn altijd al zo groot en vooral erg mooi!!!
Natuurlijk wil ik ook weer graag meedoen en een gokje wagen.
een volger ben ik al vanaf het begin,en een blog heb ik helaas (nog) niet.
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag de 29ste!!!
liefs inge

Lydia Boode zei

Hallo Geertje,

De blogrol is het lijstje op je blog waaronder je favoriete blogs staan.
Op dit blog heb ik het blogs ter inspiratie genoemd.
Liefs

Linda de Bruin zei

Hallo Lydia,

Als DTlid even naar je blog door geklikt, ziet er allemaal heel leuk uit. En je hebt een plaatje van een dochter.

Groetjes, Linda

Christa zei

Hoi Lydia , bij deze wil ik je alvast van harte feliciteren met jouw verjaardag ! Jarig zijn tussen de ballen en de bollen......lijkt me wel speciaal. Ik hoop dat je een hele gezellige dag zult hebben met al jouw dierbaren. Geniet ervan ! Ik doe graag mee aan de candy ; het belooft echt een super pakket te zijn !! Dus ik waag een gokje. Hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2011 !! Creatieve groetjes van Christa.

Marley zei

Hoi Lydia,

Ik wil je alvast een hele fijne verjaardag wensen, maar de 29ste doe ik het weer opnieuw hoor hihi.. Ik doe eigenlijk vrij weinig mee met candy's maar ik wil nu toch wel een gokje wagen hoor! Zal hem op mijn blog plaatsen..
Fijne kerstdagen en het ALLERbeste voor 2011..
Liefs, Marley

henny zei

hoi lydia..
bij deze van harte gefeliciteerd met je verjaardag op de 29 december.
ook wil ik mee doen met je super candy.
volger ben ik al.
groetjes henny

linda zei

Hoi Lydia,

Dit is de éérste keer dat ik op je blog kijk,
ziet er erg leuk.
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Graag zou ik mee doen met je super candy.
Ben volger van je geworden en zal je blog zeker regelmatig bezoeken.
Ook zal ik natuurlijk je super candy plaatsen op mijn blog.
Onder mijn leuke blogs om te volgen zal ik je zeker zetten.

Groeteb van Linda.

Anke zei

Heey Lydia,
Ik ben dol op verrassingen en ben nu super nieuwsgierig wat er in je candy zit.
Graag waag ik ook een kansje.
Ben volger geworden en ze hem op mijn blog.
Hele fijne verjaardag!!
liefs Tessa

Maris zei

hoi Lydia, alvast van harte gefeliciteerrddd, het is bijna zover he je verjaardag.
graag doe ik mee met je candy, ik ben er natuurlijk nieuwschierig naar.
Je volger was ik al, en ik zet je candy op mijn blog. liefs van Maris

Jaimy zei

Hoi Lydia,
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat leuk zeg dat jij aan een van ons een cadeautje geeft voor je verjaardag! Bij deze wil ik graag mee doen.
Ik wordt meteen volger en zet je candy ook gelijk op mijn blog.
Groetjes Jaimy

Anneke zei

hoi lydia.
ik ben wel heel benieuwd naar deze candy.
en ik wil graag meedingen er voor.
volger was ik al van je en je filmpjes zijn altijd geweldig.
ik wens je een hele fijne verjaardag de 29 , en ik bel nog wel even.
vr gr van an

Stampersue zei

Hi Lydia, I hope you have a fantastic birthday and than you for the chance to win some mega mystery candy. I have put the candy on my sidebar and I have become a follower.

Have a great day

Stampersue
X

Adriana zei

Hallo Lydia, je maakt mij wel nieuwsgierig wat er in je candy zit.
De porto kosten neem ik voor mijn rekening, dus ik waag een gokje. Volger ik geworden en je candy staat op mijn blog.
Ik wil je alvast feliciteren met je verjaardag op 29 december en wens je een hele fijne dag toe met veel gezelligheid en plezier
groetjes Adriana.
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Betty zei

Hallo Lydia,

Je hebt mijn nieuwsgierigheid geprikkeld hoor, dus ik ben meteen volger geworden en wens je voor de 29e alvast een hele fijne verjaardag!!
Hopelijk komt het berichtje niet 2x erop, want ik lijk iets fout te doen met het plaatsen:-( Sorry als dat zo is.
Ik heb geen blog, dus daar kon ik je candy niet op plaatsen.

Groeten,
Betty

Sieta zei

Hoi Lydia, je bent nu jarig en ik wil je hierbij van harte feliciteren. Maak er een fijne en mooie dag van.
Lieve groetjes Sieta

Kim zei

hoi Lydia

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat leuk dat op je verjaardag een candy weg geeft nogmaal wordt je verwend op je verjaardag en jij verwend ons met zo`n mega candy nou ik doe graag mee en wens je een fijne dag vandaag.

gr kim

hokje zei

Hoi Lydia,

Eindelijk is het dan zover; van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een heel fijne en gezellige dag toegewenst!

Via via kwam ik op je blog en las over je mega candy; ik ben inmiddels volger geworden, heb een link op mijn blog geplaatst (kom gerust een langs als je zin hebt) en je staat op de blogrol (de verzendkosten zijn natuurlijk geen probleem, vind het super dat je zoiets weggeeft...)kortom, ik doe graag mee voor dit superkado. Zag dat er inmiddels een aantal sponsoren zijn, winkels waar ik zelf geregeld even binnenkom.

Kom je zelf volgende week ook nog naar Ommen? Ben zelf wel van plan om nog heen te gaan en wie weet nog een leuke workshop te volgen...

Nog een fijne dag,
Miranda

scrapeetje zei

ik had hier meteen nadat je berichtje erop stond, want je staat bij de favo's al een reactie geplaatst, maar zie nu dat het er niet tussen staat, jammer, maar helaas!!!!
Soms moet je wel 6 of 7 keer doordrukken voor je reactie erop staat, heb het dus waarschijnlijk niet helemaal goed gedaan, maakt niet uit, wens je toch een hele fijn dag hoor haha!!!

Jaimy zei

vandaag is dan echt je verjaardag
dus bij deze van harte gefeliciteerd!!!
En ik wens je een hele fijne dag toe!
Groetjes Jaimy

Tanya zei

Happy New Year Lydia!
And best wishes to your Birthday!!!!!
Love your blog and your awesome works!
Thanks!!!!

Humartine zei

Oh wat jammer ,ik dacht dat ik er al op stond toch iets fout gedaan denk ik , maar ik wil je toch een fijn en gezond 2011 wensen , en alsnog natuurlijk feliciteren met je verjaardag , ik ben wel volger maar heb nog geen blog , maar ik volg je wel.gr Humartine