donderdag 25 november 2010

Labels van Canvas

Een tijdje geleden alweer zag ik labels van Canvas liggen. Van een vriendin heb ik een blok gekregen met Canvas  (dit blok bevat 10 vellen canvas doek / papier op A4 formaat en is zeer geschikt om te printen maar ook voor....)
Met een spelbinder label heb ik een 2 stansjes gemaakt op de bigshot. en 1 stans
met een kleiner label.
De label heb ik voor de zekerheid 2x door de bigshot gedraaid.
Dit gaat echt heel goed.
Het doek is creme kleurig en ik wilde dat wat bruiner hebben. Nu weet ik dat ik nog wel
ergens een flesje met walnut inkt hebt staan, maar om een lange zoekweg te verkorten ben ik
in de thee doos uitgekomen en heb ik het doek gekleurd met een theezakje. 
Na het kleuren met thee heb ik de 3 labels laten drogen en daarna gestempeld met een tekst stempel
en distress ink, waltnut stain.
Als laatste heb ik de 3 labels op elkaar gelegd en met een stukje
borduurgaren vast gezet.
De label nog even wachten tot ik een lay out heb waar hij goed bijpast.
Liefs 

2 opmerkingen:

Christa zei

Wat een leuk idee. In een handomdraai heb je een leuk mini-boekje. Creatieve groetjes van Christa.

Inge zei

leuk geworden hoor!
ik heb dit canvas gebruikt met de printer,wil ook super goed. dus voor de meeste inkten wel te gebruiken denk ik...weer een wereld vol mogelijkheden dus!!! leuk leuk leuk!!!
groetjes inge