dinsdag 25 mei 2010

Special Delivery

Dit is de 4e kaart gemaakt met hetzelfde papier, uit het blok van for ever friends.
Ook hier is de basis weer een stuk wit cardstock van Bazzil, de randjes heb ik geponst
met verschillende Martha Stewart ponsen en aangezet met Chalk inkt Chestnut Roan.
De stempel ingekleurd met copics is van Karen Doodles.
Met 4 vellentjes A5 papier kan je 4 kaartjes maken die toch weer heel verschillend zijn.
De bedels die ik heb gebruitk zijn Junkits het lint heb ik op een beurs gekocht en de bloemen lomen bij Scrapbookdepot vandaan.
ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Liefs

5 opmerkingen:

Corine van der Zee zei

Hoi Lydia, wat een bijzonder lief kaartje en lekker zoet daar houd ik wel van! Het stempeltje ken ik niet maar ik vind hem helemaal geweldig!

Groetjes Corine

Marley zei

Prachitg kaartje hoor!! Liefs Marley

*_Samantha_* zei

erg mooi.

* Gr. Samantha..

Inge zei

weer helemaal mooi!
liefs inge

Top 2000 2019 zei

Mooi en wat een schattig stempeltje.
Groetjes Yvonne.