woensdag 5 mei 2010

Jij maakt mij blij

Alweer een tijdje geleden hebben mijn vriendin en dochter een verwoedse poging gedaan
samen te verven.
Ik weet niet wat hun project was.... echt alles zat onder de verf.... handjes, gezichtjes, tafels, stoelen,
nouja gewoon alles, het was 1 groot feestje.
Gelukkig had mama nog genoeg tijd over om de nodige foto's te maken.
Nu was ze laatst op de koffie en kreeg ik een klein kadootje van haar
De foto's heeft ze in het klein afgedrukt en deze in een blikje gescrapt.
Wanneer je het blikje opendoet kan je met het geluksnijntje het boekje
omhoog halen, zowel aan de voorzijde als aan de achterzijde
heeft ze foto's geplakt.
Het blikje staat op de tafel te blinken.
Inge nogmaals dank je, ik vind het echt heel mooi geworden.
Liefs

4 opmerkingen:

Creagea zei

Ja echt heel mooi en nog mooier om te krijgen.
Liefs Gea

Inge zei

goh lydia wat leuk dat je het hier laat zien!
het was ook zo grappig om dit met haar te mogen doen,en ja...dan maak je mij al gauw heeeel blij!het maken van het blikje was dan ook een feestje,en het weggeven ervan maakt het feestje helemaal compleet!!! op naar een volgende ontdekking van de creative wereld...

liefs inge

scrapeetje zei

wauw wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat hebben sommige mensen toch een geweldige ideetjes en wat heb ik toch een tijdnood want dat wil ik dan eigenlijk het liefst ook allemaal!!!!
Wauw echt een heel erg leuk idee, ga ik ook doen haha!!!
staat geen copyright op neem ik aan????

Inge zei

nee hoor ... helemaal vrij om te doen! maar ... wel even laten zien hier!!!
het was een doosje vol met pepermuntjes?
en de tekst "jij maakt mij blij" stond er al op voorgedrukt. maar eigenlijk kan je zoiets wel met ieder willekeurig doosje of blikje doen!

veel succes!