dinsdag 20 april 2010

Magnolia kaart

Vorige week heb ik de stempel lap van magnolia binnen gekregen, met stempels uit deze collectie heb ik mijn 1e magnolia kaart gemaakt.
Het papier is van Papermania met bazzil cardstock.
de afdruk heb ik ingekleurd met copic R85 en R89
het gezichtje met E00 en E02
het haar heb ik blond gehouden E50 E51 en E53
Bij de achtergrond heb ik eerst het water en de bergen gekleurd
met een cut 'n dry stukje en distres inkt heb ik de wolken gemaakt.
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Liefs

3 opmerkingen:

Creagea zei

Ohhh een supermooi kaartje en leuke achtergrond.

liefs Gea

Inge zei

hij is echt heel mooi geworden lydia!
ik ken alle termen die je gebruikt nog niet? maar vind het wel interessant dat je het er allemaal bij vermeld! kan ik googlen en het opzoeken! ha ha ha
de bloemetjes erbij vind ik ook zo mooi gekozen.
een mooi plaatje!

groetjes inge

Debbie Stip zei

wat een lief kaartje! Heel leuk gedaan ook met een landschap als achtergrond!
Groetjes,
Debbie