donderdag 15 april 2010

Kinderboerderij

Zo tussen de boeken en de studie wil ik deze lay out met jullie delen.
hij is nog van onze afgelopen vakantie, en ik hoop toch echt alle foto's van ons dochtertje en afgelopen vakantie gescrapt te hebben voor onze nieuwe vakantie aanbreekt.
Maar eerst het examen komende zaterdag.
Op deze lay out heb ik niet zo heel veel technieken toegepast. Met de edgedistresser heb ik de randen van het dessinpapier geschuurd waarna ik hem beinkt hebt. de foto's in verschillende grote gemat en de titel gesneden met de cricut. Ik vind dat dit papier niet zo heel veel nodig heeft, en bij te veel gebruik je vaak de nadruk van de foto's weghaalt.

Liefs

1 opmerking:

Inge zei

toch nog even tijd om te bloggen?
leuk hoor!!!
ziet er weer heel mooi uit Lydia,en het papier is inderdaad druk genoeg van zichzelf...
een echte leuke vakantie layout!!!

nog even doorbijten meid!!!
zaterdag is het zover....toi toi toi!!!

liefs inge