dinsdag 6 april 2010

Distress Stickles

Cindy van Scrapbookdepot heeft mij gevraagt of ik voorbeelden wil maken met Distress Stickles voor het Art Specially Event komend weekeinde.
Ze heeft mij een aantal flesjes toegestuurd zodat ik daar eens mee kan gaan stoeien, deze 3 kaartjes zijn het resultaat geworden.
Op een stukje transparant heb ik met Staz On inkt een stempel afdruk gemaakt en deze goed laten drogen.
Met copic markers heb ik heel voorzichtig en met 1 enkele beweging de oren ingekleurd en een stukje van het lijfje ingekleurd.
waarna ik vervolgens de afbeelding gekleurd heb stickles.
de oren heb ik gekleurd met Frayed burlap, het lijfje met Scattered Straw
de ogen en het neusje met Walnut stain.
De witte plek op de buik met icicle en het bloemetje met Pink.
dit heb ik een nacht laten drogen waarna ik de afbeelding heb uitgeknipt
zo heb ik een eigen glitter transparancy gemaakt, met Tacky Glue heb ik de afbeeling
op het papier geplakt.

Het ondergrond papier heb ik met een cuttlebug mal geembost op de bigshot.
het papier is een uit een lijn van Debbie Mum
Verder heb ik gebruikt een pin met een parel en bloemharten met parels.

Bij deze Easelkaart heb ik een stempel afdruk van Papermania Hony en Hugs gebruikt
met het bijpassende papier.
Ik heb gekozen voor een easel kaart die net even anders is dan de standaard.
de stempel heb ik afgedrukt met Memento inkt en ingekleurd met met copic markers
waarna ik vervolgens met distress stickles heb ingekleurd Scattered Straw.
Ik heb eerst de afbeelding ingekleurd zodat je het wit van het papier niet
tussen de glitters door ziet. De oogjes heb ik gekleurd Frayed Burlap en Walnut stain.
Verder heb is de kaart afgewerkt met een grasrandje gemaakt met de cricut machine, bloemetjes, pearls en
uit de Papermania collectie de buttons.


Voor deze kaart heb ik gekozen voor een Penny Johnson stempel
ook weer ingekleurd met copic markers. Echter de bloemen op de afbeelding
heb ik gekleurd met stickles pink en scatterd straw.
De tekst it's a Girls heb ik met de cricut machine gesneden en vervolgens
gekleurd met de stickles Scatterd Straw. De bloemen heb ik ook aangezet met
stickles Scatterd Straw.

 
Deze kaartjes kan je natuurlijk in het echt bewonderen op het Event in Zeist.
Liefs

2 opmerkingen:

Inge zei

wat leuk dat je deze kaartjes op de beurs mag showen! ik vind vooral de onderste (rose) heel mooi geworden.

groetjes inge

Debbie Stip zei

wat een leuke kaartjes en wat leuk dat je ze mocht showen op de beurs!
Groetjes,
Debbie