maandag 1 februari 2010

Lay out

Gisteren ben ik lekker bezig geweest en heb 2 spread kunnen maken.
Scheelt alweer aardig wat foto's op de stapel, die echter nog niet echt
geslonken is. Het lijkt wel of hij blijft groeien.

Ik gebruik bijna altijd Bazzil cardstock, dit heeft een structuur waarop stempelen erg lastig kan zijn. Je ziet de structuur door de inkt heen. Dat wilde ik op deze spread voorkomen en heb daarom de achterzijde gebruikt. De stempel heb ik in verschillende richtingen gestempeld en steeds een stukje over het papier laten vallen.  Bij het dessin papier heb ik de randen met een Martha Steward pons geponsd.  Verder heb ik kant, bloemen, bling it on (van BasicGrey) en stickers gebruikt. De journaling heb ik op een 2 journaling kaartje geschreven wat met een eyelet vast gemaakt zit onder het 1e journaling kaartje.

Dit is de 2e spread die ik nog gemaakt hebt
Ook hier heb ik een rand geponsd met een Martha Steward pons. Lint en bloemen verwerkt.
Op deze spread heb ik alleen een titel geplaatst en geen journaling. Deze spread sluit aan op de vorige
spread waar de journaling al op is geschreven.

Liefs

2 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een prachtig werk!

Saskia :)

Inge zei

zo jij bent flink tekeer gegaan lydia!
ik dacht dat het papier van de eerste spread een bestaand vel was? maar dat heb je dus zelf zo gestempeld.zo te zien wil de inkt op de achterkant van het bazil cardstock wel goed pakken he?!
gebruik je daarvoor ook de derwent?

wat een heerlijke foto's zijn het toch!
HAP,daar gaat het oor...en ja hoor...Elise heeft beet!!! ha ha ha

groetjes inge